مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بدون نقش‌آفرینی رسانه‌ها محقق نمی‌شود

مرتضی احمدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اسلام‌آبادغرب عصر امروز چهارشنبه 6 دی‌ماه در نشست با اصحاب رسانه گفت: رسانه‌ها نقش مؤثری در تحولات جوامع، پدیده‏‌های سیاسی، مطالبه گری اجتماعی و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و آگاهی بخشی مردم بر عهده دارند.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بدون نقش‌آفرینی رسانه‌ها محقق نمی‌شود

به گزارش حرف ناب از کرمانشاه، مرتضی احمدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اسلام‌آبادغرب امروز در جلسه با اصحاب رسانه و خبرنگاران ضمن اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات، اظهار کرد: رسانه‌ها باید ادبیات صادقانه و امیدوارکننده و نشاط‌آور در عرصه انتخابات را جزو اصول کاری خود قرار دهند. وی افزود: رسانه‌های باید باروحیه مطالبه‌گری و دفاع از حق‌وحقوق مردم در جهت امیدآفرینی را وظیفه خود بداند زیرا که مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بدون نقش‌آفرینی رسانه‌ها محقق نمی‌شود.

*دیدار اصحاب رسانه با معاون فرمانداری اسلام‌آبادغرب معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسلام‌آبادغرب با تصریح این‌که برگزارکنندگان انتخابات خود مردم هستند، تصریح کرد: مردم باید بداند تنها راه‌حل مسائل و مشکلات کشور انتخابات است. وی ضمن اشاره به رسالت خبرنگاران در تشویق و ترغیب مردم به‌پای صندوق رأی و مشارکت حداکثری ادامه داد: دولت در ستاد انتخابات از حداکثر توان خود برای سلامت انتخابات استفاده می‌کند. در ادامه مهدی بساطی رئیس اداره ارشاد اسلامی اسلام‌آبادغرب ضمن تقدیر از حضور شایسته خبرنگاران و اصحاب رسانه در این نشست، خاطرنشان کرد: امید است با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در حوزه رسانه‌ای در سطح شهرستان موجود است بتوانیم با همراهی و همدلی شاهد اتفاقات خوب و مثبت در همه زمینه‌ها به‌ویژه مهم‌ترین مسئله پیش رو یعنی انتخابات سالم باشیم.

* دیدار اصحاب رسانه با معاون فرمانداری اسلام‌آبادغرب وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله‌) که چهار خصوصیت اصلی مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت را برای انتخابات عنوان کردند، گفت: بی‌شک نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در مشارکت مردمی و تشویق مردم به حضور در پای صندوق‌های رأی نقشی برجسته و اثرگذار است.

* دیدار اصحاب رسانه با معاون فرمانداری اسلام‌آبادغرب بساطی با اشاره به سابقه دشمنی‌ها و تفرقه‌افکنی شبکه‌ها و رسانه‌های معاند با نظام مقدس جمهوری اسلامی در ۴۴ ساله عمر بابرکت انقلاب اسلامی، انتخابات امسال را بسیار مهم و حیاتی دانست و گفت: انتخابات اسفندماه اولین آزمون مردمی پس از اغتشاشات سال گذشته است و رسانه‌های معاند تمام توان و ظرفیت خود را بکار خواهند گرفت تا حضور و مشارکت مردمی را به پایین‌ترین حد ممکن برسانند.

*دیدار اصحاب رسانه با معاون فرمانداری اسلام‌آبادغرب پایان پیام/ و

دیدگاهتان را بنویسید