استاندار یزد: لزوم تدوین پروتکل هنرمندانه برای مقابله با بی‌حجابی/رمضان عامل محدود کننده نوروز نیست

استاندار یزد با بیان این که در سیاست‌گذاری برنامه‌های نوروز 1402 ماه رمضان نباید به عنوان عامل محدوده کننده تلقی شود، گفت:‌ پروتکل هنرمندان و علمی مناسب برای مقابله با کشف حجاب ویژه نوروز تدوین و اجرایی شود.

استاندار یزد: لزوم تدوین پروتکل هنرمندانه برای مقابله با بی‌حجابی/رمضان عامل محدود کننده نوروز نیست

به گزارش حرف ناب در یزد،‌ مهران فاطمی دقایقی پیش در جلسه ستاد خدمات سفر استان که به منظور جمع‌بندی برنامه‌های نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان با حضور مدیران و مسئولان دستگاه‌های مختلف و مرتبط برگزار شد، اظهار کرد:‌ دست‌اندرکاران ستاد خدمات سفر همزمانی نوروز با ماه رمضان را فرصتی برای ارائه خدمات هنرمندان و متفاوت بدانند.

وی اقدامات نوآورانه و مبتکرانه را لازمه تدوین و اجرای برنامه‌های نوروز دانست و افزود:‌ نوروز ۱۴۰۲ باید یکی از بهترین اعیاد و ماه رمضان امسال نیز باید یکی از به یادماندنی‌ترین رمضان‌ها برای یزدی‌ها و مسافران باشد.

استاندار یزد با تأکید بر این‌که در سیاستگذاری فرهنگی نوروز امسال ماه رمضان نباید به عنوان عامل محدود کننده تلقی شود، گفت:‌ هر کدام یک از برنامه‌های تدوین شده باید با متولی،‌ مجری و همکار مشخص اجرایی شود.

فاطمی تصریح کرد: توجه به پیشانی‌های استان نظیر فرودگاه، راه‌آهن و دروازه محورهای مواصلاتی زمینی از دیگر الزامات اجرایی در ستاد خدمات سفر است که باید برای آن برنامه‌ریزی ویژه تدوین و اجرایی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه به مقوله حجاب را به عنوان یک الزام شرعی و قانونی حائز اهمیت دانست و بیان کرد:‌ به هیچ عنوان کشف حجاب مطلق پذیرفتنی نیست.

استاندار یزد با بیان این‌که تدوین پروتکل هنرمندانه، علمی، فنی و ویژه برای مقابله با هرگونه کشف حجاب ویژه ایام نوروز ضروری است، گفت:‌ با افراد خاطی در این حوزه باید درست و منطقی برخورد شود.

فاطمی هماهنگی بین بخشی را از دیگر الزامات اجرایی برای خدمات‌دهی مناسب و به موقع در ایام نوروز دانست و بیان کرد:‌ در سطح استان و شهرستان ها کمیته نظارت فرهنگی ویژه برنامه های نوروز ۱۴۰۲ تشکیل شود.

پایان پیام/الف

 

دیدگاهتان را بنویسید